Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pisete, ze se lide, kteri nechteji Zemana, maji poradne rozmyslet, komu to hodi, aby nahodou nebylo jen prvni kolo. Matematicky je to nesmysl. Zeman ma svoje pravoverne fanousky a ti se ovlivnit nenechaji. Kolik jich je, to nevime. Ale pokud jich ma min nez 50%, tak druhe kolo bude. Bez ohledu koho z protikandidatu budu volit.

4 0
možnosti
SB

Pamatuji si Vaše jméno jako autora blogů, které všechny obsahovaly nějakou myšlenku. S většinou z Vašich blogů jsem souhlasil, s některými ne, ale všechny pojednávaly o nějakém konkrétním tématu a ani jeden nebyl nějaké bezobsažné napsání několika stovek slov.

Proto se divím, že zrovna Vy můžete volit člověka, který pouze neurčitě bezobsažně hovoří, ale nic konkrétního neřekne.

U jiných lidí, včetně některých pravidelných blogerů, ně to nepřekvapuje, avšak u Vás ano.

9 0
možnosti

má to jako disertační téma a dostane za to od rektora Beka doktorát. A to se vyplatí.

0 1
možnosti
JS
BM

Napsal jste to hezky. Já jenom doufám že v případě zvolení vašeho kandidáta se nebudete bát jít večer ven, tak jako v zemích kde přijali migranty. Že budete odvádět daně a ty se obratem rozdají imigrantům, přece také musí z něčeho žít a také musí někde bydlet. A také doufám že modlitební koberečky nebudou moc drahé. A že vaše děti si budou mít kde hrát aniž by byli ohroženi. A na hradě bude panáček který bude vycházet jen když bude "venku hezky" Bude se předvádět, usmívat a hezky vypadat. Protože takový prezident musí být. Ale to už nám nenapíšete protože to bude zakázaný.

11 1
možnosti
Foto

Ted je na Hradě paňák, ktery nevychazi. Spis se schovava. A nechava za sebe mluvit jine.

2 2
možnosti
VV

Ja bych si pral presidenta, jako byl ten prvni. Skoda, ze nikdo nenavrhl jako kandidata nadrazi Praha stred. To by melo jmeno, nedelalo ostudu, nedostavalo virozu a ani by nemluvilo vulgarne.

2 1
možnosti
JN

On ten Masaryk taky nebyl dokonalý.

5 0
možnosti

Ano. Pan Drahoš všem vadí nejméně. Asi proto, že je naprosto nečitelný. To je pro mne důvod, proč jej nevolit.

15 2
možnosti
Foto

Právě naopak. Aspoň nebude rozeštvávat lidi.

1 4
možnosti
Foto

P94e97t89r 61P87a69j84e46r

12. 1. 2018 14:50

Jak můžete vědět, že většina voličů Miloše Zemana nechce??? Přání je otcem myšlenky?

12 1
možnosti
Foto

Totéž mě napadlo, když jsem četl perex. Takže, když většina voličů Zemana nechce, tak proč ta starost? To pak tedy Zeman nemůže být nikdy zvolen.

5 1
možnosti
PM

P22e16t35r 18M80a74l62ý

12. 1. 2018 14:45

I já jsem se rozhodl podobnou úvahou. V těchto volbách bohužel nemám jasného favorita. Dobře vím, koho volit nechci, a pak je tady pět kandidátů, kteří jsou pro mě přijatelní. Pokud nechci, aby vyhrál Miloš Zeman, jeví se mi v tuto chvíli nejvýhodnější dát hlas panu Drahošovi. Snad nebudu v budoucnu zklamán. Přece jenom nevím, co od něj mohu na rozdíl od stávajícího prezidenta (ani u něj to však není jisté, ač ho známe už hodně dlouho) čekat, ale zatím do něj vkládám důvěru, že bude důstojným vykonavatelem této převážně reprezentativní funkce, který nebude vulgární, mstít se svým protivníkům a urážet je.

5 6
možnosti

Rv Jak můžete znát názor většiny voličů????? Můj názor neznáte; rád Vám ho sdělím: hlas dám pro Miloše Zemana a neudělám chybu!!

20 6
možnosti
Foto

I32v26a64n 88M86a49r49e34k

12. 1. 2018 14:47

P.Řehůřku R^[>-]

3 3
možnosti
MJ

Jsem opravdu rád, pane autore, že ač o dvě generace starší než Vy, mám na volbu naprosto stejný názor jak Vy. Docela mi to potěšilo.

9 4
možnosti
KP

Ano je to v prirode tak zarizeno, ze z mladeho mimone se stava stary mimon.

4 2
možnosti
  • Počet článků 213
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1364x
Umírněně středový liberální demokrat a doktorský student na Katedře politologie FSS MU v Brně.

Více info na: www.mireknavrat.com