Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I

ignorantka

13. 8. 2011 3:01
Z techhle asi zadny.

Tezko predvidat. Vsadila bych na Hair Almighty. ;-)

PS: Vas rozbor je legracni, ale nevzdavejte to.

0 0
možnosti
MN

minafm

13. 8. 2011 23:09
Re: Z techhle asi zadny.

Zkusím do toho dát příště víc odbornosti... díky za podporu :-)...

0 0
možnosti
P

petr.n_22

12. 8. 2011 23:02
.

Zvolení Mitta Romney se mi zdá asi nejpravděpodobnější. Podporu sice má, ale podle mě osobně  by byl dost měký, USA potřebuje silného prezidenta, ne druhého Obamu, ale třeba by překvapil. Pro mě osobně by mohl být zajímavý, ná dobré názory ohledně imigrační politiky, což je pro mě, jako možného budoucíhu imigranta docela přínosné - podporuje legální imigraci, zvláště vysoce kvalifikovaných pracovníků = já. Horší už je to v ekonomice, federální rozpočet přetěžují mandatorní výdaje a nezdá se mi, že by byl schopný s tím radikálně pohnout.

Jinak nevím, kde berete své názory na Rona Paula - je to republikán ze staré školy. Velmi sympatické je, že má absolutní respekt k americké ústavě a jejímu duchu. Je jedním z mála, který by podle mého měl sílu na to rychle vyřešit problémy, které USA má a vrátit ji na vrchol. Pohužel zvolen asi nebude, je příliš radikální, a FED bude pracovat proti němu, navíc už je příliš starý.

0 0
možnosti
H

honys

12. 8. 2011 22:39
Strávil jsem v USA mnoho let.

Na základě těchto zkušeností by jsem Vám poradil mladíku jednu věc. Seskočte na zem a uklidněte se, oni si to skuteční Američané vyřeší i bez Vás. Tak jako vždy v minulosti.:-):-):-)

0 0
možnosti
JH

ExPat

13. 8. 2011 0:08
Re: Strávil jsem v USA mnoho let.

Co je na tom spatneho ze ma autor zajem o vnitrni politiku USA?

What a moron...

0 0
možnosti
K

kaktusak

12. 8. 2011 22:20
Nezáleží na tom, kdo je figurkou nazývanou prezident

Reálně v USA vláde buržoazie a zahraniční politika je pořád stejně agresivní.

0 0
možnosti
MN

minafm

12. 8. 2011 22:29
Re: Nezáleží na tom, kdo je figurkou nazývanou prezident

Nezáleží, jaké vám kdo přinese fakta a argumenty, Halo noviny přinášejí tu jedinou a zaručenou pravdu... jinak jsem slyšel, že některé strany platí diskutéry... u zločinecké organizace KSČ(M) je to víc než pravděpodobné, neboť i kvůli těmto zločincům máme zbytečné vysoké daně a zbytečně vysoké státní výdaje... CHUCPE!

Jinak váš názor na Spojené státy je čerpán zřejmě z těchto reportáží - http://www.youtube.com/watch?v=H2-3n95le2w

0 0
možnosti
I

ignorantka

12. 8. 2011 21:53
proc jsou Fox News vase oblibena americka televize?

1 0
možnosti
  • Počet článků 213
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1364x
Umírněně středový liberální demokrat a doktorský student na Katedře politologie FSS MU v Brně.

Více info na: www.mireknavrat.com