Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě jen děsí fakt, že lidé jako je autor článku mají volební právo !!

Tolik nesmyslů najednom místě se opravdu jen tak nevidí 8-o

1 1
možnosti

O31t43a 98K20i37n23c

21. 10. 2017 1:01

V podstatě vyjadřujete i můj názor až na několik maličkostí (třeba ODS díky mladému Klausovi nemusím- jeho názory jsou dost často scestné). Ode mne máte karmu.

0 1
možnosti

M21i31l81a71n 92K29e46s45l

20. 10. 2017 21:48

Proč nevolit TOP09?Protože je tam největší loupežník století Kalousek.TOP 09 zásadně hlasuje proti zvýšení penzí.Před několika lety změnila způsob valorisace penzí místo 3 stovek jsem dostal jen padesát kaček.Přišel jsem o 250 korun měsíčně a na věčné časy.Volit TOP 09 tak riskuji,že tento loupežník ne zase někdy obere.Nebudu riskovat a budu volit raději Babiše než Kalouska.

4 0
možnosti

Ty strany, které preferujete by uvrhly lidi do další bídy. ČSSD má hodně chyb, ale zase zrušila poplatky ve zdravotnictví a pravidelně zvyšuje min. mzd. a KSČM by udělala to samé. Pro občany s běžnou mzdy jsou tyto dvě strany nejpřijatelnější.

2 5
možnosti
Foto

Hlavně žádné referendum, co kdyby se většina vyslovila jinak než chci já. Pro Vás je demokracie škoda, takový jako Vy vymysleli totalitu.

4 0
možnosti

No páni! Jen ne Zelené či Piráty - vždyť to jsou nositelé neomarxistických idejí, např. jejich přístup k rodině (resp. rodinné politice) je destruktivní. O dalších bodech programu ani nemluvím...

1 0
možnosti

Miroslave, uz dlouho jsem nečetl tak rozumne hodnoceni. Zcela 100 % s Vami souhlasim. Je super videt, že tak racionalni názor má tak mladý člověk. Kéž by takto přemýšlelo více lidi.Velmi děkuji. At se vam ďaří.

2 8
možnosti

Dneska Vám, Návrate, uděluji nedostatečnou. Pokuste se látku doučit - pokud možno školou života, a zkuste tuto zkoušku argumentů opět za čtyři roky. Pro dnešek to bylo skutečně velmi slabé, studente...

8 2
možnosti

"Populistická referenda"? Další člověk, kterému je demokracie proti srsti. Čím méně lidí ovlivníte, tím lépe.

9 1
možnosti
Foto

Tomu říkáte argumentace? Toto Vás učí na Katedře politologie? 8-oRv

Pane Bože! (a to jsem ateista)!;-(

10 2
možnosti
  • Počet článků 213
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1364x
Umírněně středový liberální demokrat a doktorský student na Katedře politologie FSS MU v Brně.

Více info na: www.mireknavrat.com