Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

habit-.!..

9. 6. 2012 14:06
... ano, trefil jste to přesně...

... to je taky důvod, proč nefunguje brainstorming - tedy on funguje, ale jen v prostředí, kde jsou povrchní myšlenky namístě, třeba v reklamě... bohužel dnešní doba spěje k povrchnosti a přeje analytickému myšlení - jenže analyticky myslet umějí i počítače, a to daleko líp a rychleji - nějak zapomínáme, že naše síla je především v abstrakci...

R^

0 0
možnosti
TH

ydrhsamot

9. 6. 2012 10:56
Hodně dobrý

článek, je to přesně tak.

0 0
možnosti
C

Chytry.Levicak

9. 6. 2012 0:36
autore,zajímavý článek

já jsem taky introvert.ale ne na netu!je to tím,že na netu si můžu psát s lidma o tom to co mě baví a o co se zajímám.takže na netu by do mě nikdo neřekl,že jsem introvert.jenže v realitě si třeba o politice nemám vůbec s kým pokecat. :-( a nejenom o politice.třeba v práci každého zajámá jen chlast a jiné nesmysly.nemám si s těma lidma co říct,tak vypadám jako introvert.měl jsem vždy trochu jiné zájmy než mí vrstevníci.takže budte rád,že studujete obor který Vás baví,nebot si ve škole pokecáte o něm s lidma,které taky baví(teda aspon doufám....protože jinak by studovali ne pro znalosti,ale pouze pro diplom) stejně si myslím,že introverti nidky neovládnou společnost.pořád budou pro extroverty ti divní. možná se to někdy změní,ale toho se nejspíš nedožiju:-)

1 0
možnosti
MN

minafm

9. 6. 2012 2:39
Re: autore,zajímavý článek

Díky za komentář. Plně vás chápu. Ten internet je pro nás skvělý nástroj. Já to hodně tak řeším na Facebooku - jsem to právě na sobě pozoroval - tam nemám problém se naplno vyjadřovat, i když vím, že to ti lidi slyší, tak jsem zjistil, že toto není tím problémem, že to je spíše ta zbytečná nevěcná emocionální reakce, ty sociální přídavky, které pak ubírají čas na věcnosti toho, o čem se diskutuje atd., zkrátka skupinová diskuze naživo je hodně neefektivní (o tom asi taky napíšu článek). Takže na tom FB mám třeba pomocí funkce seznamu přátel lidi v kolonce Politics, kterým zveřejňuju věci týkající se politiky - v té jsou třeba lidi, které osobně neznám, ale mají zajímavé názory, sdílejí podstatné věci, naopak v ní nejsou lidi typu těch kolegů z práce, které to nezajímá.

0 0
možnosti
A

Amálka

8. 6. 2012 23:56
Přesně tutéž přednášku

jsem chtěla doporučit, je vážně skvělá. Ztotožňuji se s ní plně, zejména pak se závěrem - introverti, sdělujte alespoň čas od času světu své myšleky; všichni (hlavně extroverti) se naučte mlčet a být sami se sebou, neb jen tak vás napadnou skvělé myšlenky a do třetice - skupinová práce je fajn, ale je nutné pracovat i individuálně!! Introverti v individuální práci mohou konečně plně rozvinout svůj potenciál a extroverti při ní zjistí, že i samostatná práce pro ně může mít přínos.

0 0
možnosti
C

Chytry.Levicak

9. 6. 2012 0:39
Re: Přesně tutéž přednášku

já jsem ve společnosti čistokrevný introvert. já nemám problém sdělovat své myšlenky. úplně všechny ne,nebot jsou i soukromé.ale jde o to,že mám takové zájmy, které společnost lidí,ve které se pohybuji nezajímá.takže je by stejně nezajímaly.důkaz?třeba ve fabrice se lidé vůbec nezajímají o veřejné dění(pominu-li sport) třeba politiku nebo nějaké události ze zpráv. spíše je zajímá hlavně chlast. v tom případě si s nima nemám co říct.moje myšlenky by je nezajímaly a kdybych jim nějaké řekl,tak by se mi za ně ještě vysmáli.

0 0
možnosti
LV

Kordoba

8. 6. 2012 22:46
Zdravím,

velmi hezká přednáška o síle introvertů: http://www.ted.com/talks/lang/cs/susan_cain_the_power_of_introverts.html

S pozdravem Lea Vojtekova

1 0
možnosti
  • Počet článků 213
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1364x
Umírněně středový liberální demokrat a doktorský student na Katedře politologie FSS MU v Brně.

Více info na: www.mireknavrat.com